Announcement

Collapse
No announcement yet.

I JUST PAID 1.58 GAL. FOR GAS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • I JUST PAID 1.58 GAL. FOR GAS

    Wow, is all I can say! Sure wish it would stay this way

  • #2
    You got kroger down there Cleve? My old lady's mom paid $.89 the other day using her Kroger card. lol.

    Comment


    • #3
      Not here in my town. My son does that at Giant Eagle in Cbus too

      Comment


      • #4
        I do most of my shopping at mejiers which doesn't have a gas program but everyone else is my family pretty much goes to Kroger so when I am by a Kroger I always stop and start punching in their phone numbers to get their discount. lol.

        Comment


        • #5
          LOL

          Comment


          • #6
            Nice having extra money to spend!

            Pappy

            ~ Do more for others than you do for yourself.


            Comment


            • #7
              I suspect this is a warning of something bad that is going to happen soon. Something like what made Bush pee his pants.

              Fuck you, Tiger

              Comment


              • #8
                I agree with Cwissy. It costs more than .89 cents to buy, manufacture, transport, and sell it..

                Comment


                • #9
                  I hate to agree but I think he's right. There hasn't been a satisfactory explanation presented to me as to why this is happening. I think it's a precursor to something bad.

                  It's unfortunate people had such a hard time when gas $4+ and nobody could do shit about it and now for no reason at all it's cheaper than it has been in years.

                  Comment


                  • #10
                    WTF? Not just Baller but Mikey agress with me?
                    Fuck you, Tiger

                    Comment


                    • #11
                      Juice probably??, maybe has been talking about this for years..hard to tell.

                      Comment


                      • #12
                        Must be nice. In Toronto it's still 95 cents a litre (about $3.60 a gallon) or about $3.20 in USD

                        Comment


                        • #13
                          2.11 here.
                          “You have power over your mind – not outside events. Realize this, and you will find strength.”– Marcus Aurelius

                          Comment


                          • #14
                            Saw $1.96 here. It's pretty significant. My wife fills 15 gallons once a week. So compared to $4, you are talking about just her saving $120 per month. I don't use as much fuel as her, but combined it's probably still close to $200 per month.

                            That doesn't count the price of all of the commodities that we buy, that are directly affected by the cost of transportation. I would think there would be a trickle down effect with groceries etc.

                            When was the last time gas was under $2 gallon? How about $1 per gallon?

                            It kinda reminds me of diamonds. They hold back on the supply to keep it artificially high. It's ridiculous young me have to fork out 6k on a wedding ring.
                            "If life throws you curve balls, sit on it, and put it in the 2nd deck"..... yeah, well, that's nice, but I could never hit a damn curve ball.

                            Comment


                            • #15
                              What's a litre? Is that like a liter?

                              Anyway, it's tough not to agree with you on this one dell douche because even an idiot could see that for something as important as gasoline to the US to lose a dollar and a half in value in the course of a few weeks is clearly a short to gain for a long term loss.

                              Ay-Oh

                              Go Lions btw!

                              Comment

                              Working...
                              X